Regulamin usług

Gwarancje

Pozytywne doświadczenie z choinką! Naszym celem jest zapewnienie doskonałej obsługi i drzew najwyższej jakości. Dlatego starannie wybieramy tylko drzewa PREMIUM. Warto pamiętać, że choinki to naturalne twory, dlatego każde drzewo jest wyjątkowe. Czasami można zauważyć pewne nieregularności lub lekko wygiętą gałązkę. Jeśli dostarczone drzewo nie spełnia Twoich oczekiwań, z przyjemnością je wymienimy na inne.

Zawsze dbamy o doskonałą obsługę i elastyczne usługi kurierskie. W przypadku jakiegokolwiek nieporozumienia lub błędu staramy się rozwiązać je tak szybko, jak jest to możliwe, dlatego witamy Twoje opinie i sugestie.

Oferujemy gwarancję zwrotu pieniędzy w wysokości 100% albo wymiany drzewa w ciągu 3 dni od dostarczenia choinki. W przypadku jakichkolwiek problemów możesz skontaktować się z naszymi specjalistami ds. obsługi klienta telefonicznie, e-mailem lub za pośrednictwem platformy Facebook i Instagram.

Zasady wymiany choinki – Warunki zwrotu

Jeśli dostarczona choinka nie spełnia Twoich oczekiwań, z przyjemnością wymienimy ją na inną. Aby ułatwić ten proces, możesz poprosić kuriera o pokazanie więcej niż jednej choinki. Możesz sprawdzić drzewa obok pojazdu kuriera.

Jeśli nie masz możliwości sprawdzenia swojej choinki podczas dostawy lub jeśli dostarczona choinka nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. obsługi klienta. Możesz poprosić o wymianę w ciągu 3 dni od daty dostawy.

Po upływie 3 dni od dostawy nie wymieniamy drzew i nie udzielamy zwrotów.

Szczerze polecamy zapoznanie się z zaleceniami dotyczącymi pielęgnacji choinki i jej konserwacji tutaj.

Warunki Darmowej Dostawy i Informacje

Każda zakupiona choinka uprawnia do darmowej dostawy w Warszawie na odległości 15 km od PKiN. Podczas dokonywania rezerwacji będziesz miał możliwość wyboru dostępnych dat i przedziałów czasowych dostawy pod Twój adres.

Dostarczamy choinki od 1 do 23 grudnia w dni robocze i weekendy. Darmowa dostawa jest dostępna od godziny 09:00 do 21:00.

Zalecamy rezerwowanie choinki, nawet jeśli nie jesteś pewien dokładnej daty dostawy. Zawsze możesz zmienić datę i godzinę dostawy, kontaktując się z nami pod podanym numerem telefonu, adresem e-mail lub za pośrednictwem wiadomości na Facebooku lub Instagramie. Ilość choinek jest ograniczona, dlatego odradzamy czekanie do ostatniej chwili, aby uniknąć konieczności poszukiwania odpowiedniego drzewa w sklepach.

Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz w domu w planowanym czasie dostawy, postaramy się przesunąć go na koniec trasy tego samego dnia lub nasz specjalista ds. obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby ustalić dogodniejszy termin.

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniej daty lub godziny, wybierając bezpłatną usługę Dostawa i Odbiór, polecamy zakup usługi „Dodatkowa” Dostawa i Odbiór za 15 euro.

Warunki Darmowego Odbioru Choinki

Każda zakupiona choinka uprawnia do darmowej usługi odbioru na terenie Warszawy na odległości 15 km od PKiN. Aby zmniejszyć emisję CO2 związaną z transportem, tworzymy harmonogramy odbioru choinek podzielone na dzielnicy.

Darmowy odbiór choinek na terenie Warszawy odbywa się od 6 stycznia do 15 stycznia. Lista dat i obszarów zostanie ogłoszona na stronie Facebook SrebrneDrzewo i na naszej stronie internetowej.

Przyjedziemy odebrać choinkę w Twojej dzielnice w określony dzień w przedziałach czasowych: od 09:00 do 13:00, od 13:00 do 17:00 i od 17:00 do 21:00. Trzy dni przed zaplanowaną datą odbioru wyślemy wiadomość SMS i e-mail, w których podamy dokładną datę i przypisany Ci przedział czasowy.

Czasami, z powodu przeszkód technicznych, może się zdarzyć, że nie otrzymasz wiadomości SMS lub e-maila, dlatego prosimy o wyrozumiałość i sprawdzenie daty odbioru na naszej stronie internetowej, na stronie Facebook lub skontaktowanie się z naszymi specjalistami ds. obsługi klienta.

Prosimy o zdjęcie i przygotowanie choinek z wyprzedzeniem. Jeśli jesteś w domu podczas zaplanowanego czasu odbioru, dla Twojej wygody kurier może wejść do Twojego domu i usunąć choinkę, owijając ją w specjalną torbę. Jeśli masz możliwość pozostawienia choinki na zewnątrz lub na klatce schodowej jest bardzo mile widziane, ponieważ przyczynia się to do bardziej efektywnego procesu odbioru drzewa.

Jeśli nie ma Cie w domu w dniu utylizacji, będziemy wdzięczni za przygotowanie łatwego dostępu do choinki dla naszego kuriera (na podwórku, blisko bramy lub na klatce schodowej). Podczas usuwania drzewa nie trzeba go przygotowywać w określony sposób. Zalecamy wstrząśnięcie drzewem energicznie w jednym miejscu przed przeniesieniem, aby zminimalizować wypadanie igieł.

W dniu odbioru Twojej choinki, w określonym przedziale czasowym, prosimy oczekiwać na telefon od kuriera i pomóc w zlokalizowaniu swojej choinki. Jeśli będziesz nieobecny lub wiesz, że nie możesz odebrać telefonu, prosimy o informację do działu obsługi klienta i podanie jak najwięcej informacji (gdzie drzewo jest pozostawione, kod klatki itp.).

Jeśli kurier nie będzie mógł skontaktować się z Tobą w zaplanowanym dniu i w przypisanym przedziale czasowym, zastrzegamy sobie prawo do anulowania darmowej usługi utylizacji drzewa.

Jeśli nie pasują Ci warunki darmowego odbioru, polecamy zakup usługi „Dodatkowy” odbiór choinki, której koszt wynosi 15 EUR.

Strefy dostawy

Bezpłatna dostawa i odbiór obejmuje wyłącznie teren Warszawy (15 km od PKiN) reszta zamówień zostanie realizowana odpłatnie.

Miasto podzielone na strefy. W niektórych miejscach dostawa i odbiór pozostają bezpłatne, podczas gdy w innych naliczamy dodatkową opłatę w wysokości 5 euro. Opłata ta zostanie uwzględniona na ostatnim etapie podsumowania zamówienia.

Możesz sprawdzić, czy dostarczymy choinkę pod Twój adres zamieszkania i czy zostanie naliczona dodatkowa opłata w sekcji „Strefy dostawy” na naszej stronie internetowej lub na ostatnim etapie zamówienia.

Po wprowadzeniu swojego adresu na mapie pojawi się pinezka, pozwalająca na określenie dokładnej lokalizacji dostawy drzewa. Jeśli Twój adres zamieszkania nie mieści się w strefach dostawy, zobaczysz wiadomość na ekranie, która mówi: ”Przepraszamy, ale Twój podany adres znajduje się poza strefą dostawy. Prosimy o kontakt w sprawie dostawy do innych miast.

Dostawa do innych miast

Dla tych, którzy mieszkają poza strefami dostawy i w innych miastach w Polsce, dostarczamy choinki świąteczne w wybrane dni.

Jeśli chciałbyś otrzymać choinkę, ale mieszkasz poza strefą dostawy, skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. obsługi klienta za pomocą e-maila, telefonu lub platformy Facebook. Nie oferujemy zniżek na zamówienia do innych miast i nie świadczymy usług odbioru w lokalizacjach poza naszymi określonymi strefami.

Warunki usługi „Dodatkowy” dostawa i odbiór

Każda zakupiona choinka obejmuje darmową dostawę i odbiór.

Zalecamy wybieranie „Dodatkowej” usługi dostawy i odbioru tylko w przypadkach, gdy nie możesz znaleźć odpowiedniej daty i godziny dostawy lub jeśli potrzebujesz, aby choinka była odebrana wcześniej lub później niż standardowy harmonogram odbioru choinki: od 6 stycznia do 15 stycznia.

Zamawiając usługę „Dodatkowa”, choinka zostanie dostarczona w wybrany dzień z dokładnością do jednej godziny.

Dodatkowo będziesz miał możliwość wyboru daty i godziny odbioru choinki z jednogodzinnym interwałem.

Opłata za usługę „Dodatkowa” dostawy wynosi 15 euro.

0
    Twój wózek
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu