Regulamin sklepu

Gwarancje

Choinki bez zmartwień! Naszym celem jest zapewnienie nienagannej obsługi i najwyższej jakości choinek! Dlatego starannie dobieramy tylko drzewa jakości PREMIUM. Należy pamiętać, że choinki to naturalne twory, dlatego każda choinka jest wyjątkowa. Często można zauważyć nierówności lub bardziej zakrzywioną gałązkę. Jeśli więc dostarczona choinka nie spełni Twoich oczekiwań, chętnie wymienimy ją na inną.

Zadbamy również o perfekcyjną obsługę i wszechstronną pomoc naszych kurierów. W przypadku nawet najmniejszego nieporozumienia lub błędu staramy się je poprawić, dlatego czekamy na wszelkie uwagi i pytania.

Zapewniamy 100% gwarancji zwrotu pieniędzy lub wymiany choinki. W przypadku nieporozumienia można skontaktować się z kurierem, który dostarczył choinkę lub obsługą klienta (telefon, e-mail). Kontakt możliwy jest również przez profil na Facebook’u i Instagramie.

Wymiana choinki - warunki zwrotu

Jeśli dostarczona choinka nie spełni Twoich oczekiwań, kurier bez problemu wymieni ją na inną. Aby wszystko przebiegało sprawniej, sprawdź choinkę przed odjazdem kuriera lub jak najszybciej po dostawie. W takim przypadku kurier nie będzie bardzo daleko i łatwiej będzie mu do Ciebie wrócić. Możesz poprosić kuriera o pokazanie więcej niż jednej choinki. Choinki można zobaczyć przy aucie kuriera. Elastycznie dopasujemy się do potrzeb każdego naszego klienta.

Jeśli nie masz możliwości sprawdzenia choinki podczas dostawy, możesz poprosić o wymianę choinki w ciągu 3 dni od daty dostawy. 3 dni po dostawie nie wymieniamy choinki i nie zwracamy pieniędzy.

Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy na wskazane przez państwa konto bankowe. Zwrot należności może ulec opóźnieniu do dnia otrzymania i sprawdzenia paczki ze zwracanym przedmiotem. W przypadku gdy towar został zakupiony na fakturę Vat, nie podlega on zwrotowi.

Rekomendujemy zapoznanie się z zaleceniami dotyczącymi przechowywania i pielęgnacji choinek tutaj

Warunki płatności

1.W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system Paynow, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce akcyjnej MBANK z siedzibą w Warszawie (00-850 Warszawa, ul. Prosta 18), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025237. 2.W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system przelewy24.pl, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Bardzo elastycznie podchodzimy do dostawy choinek. Zalecamy zarezerwowanie choinki, nawet jeśli jeszcze nie wiesz, kiedy chcesz, aby choinka została dostarczona. Zawsze możesz zmienić datę i czas dostawy. Ilość choinek jest ograniczona, więc lepiej nie czekać do ostatniego dnia. Jeśli zdarzy się, że nie będzie Cię w domu podczas dostawy, możesz umówić się z kurierem na inny termin tego samego dnia lub przełożyć dostawę Twojego zamówienia na koniec trasy. Jeśli to się nie powiedzie, skontaktuje się z Tobą specjalista ds. obsługi klienta, który zaproponuje inny czas, który Ci odpowiada.

Warunki dostawy

Dostarczamy choinki od 22 listopada do 24 grudnia. 7 dni w tygodniu.

Choinki są dostarczane w wybranym przez Ciebie terminie i przedziale godzinowym.

Dostarczamy aż do 21:00!

Datę i czas dostawy możesz zmienić w dowolnym momencie. Możesz to zrobić klikając w link, który otrzymasz w mailu wraz z potwierdzeniem zamówienia lub kontaktując się z nami pod numerm telefonu, mailem lub wiadomością na Facebook’u.

Jeśli nie będzie Ciebie w domu, kiedy przyjedzie kurier, zamówienie zostanie przełożone na koniec tego samego dnia albo inny umówiony termin.

Utylizacja

Dbamy o wszystkie choinki zebrane od naszych klientów. Wszystkie cięte drzewa są poddawane odpowiedzialnemu recyklingowi, stając się nawozem lub biopaliwem. Wszystkie sprzedawane przez nas choinki doniczkowe nadają się do ponownego zasadzenia, a jeśli były odpowiednio pielęgnowane przez cały okres świąteczny zgodnie z naszymi zaleceniami, aż 90% z nich przyjmuje się i dalej rośnie.

W celu ograniczenia emisji CO2 z pojazdów wyznaczamy jak najbardziej efektywne trasy i tworzymy harmonogramy utylizacji choinek, w których przypisujemy konretny dzień do konretnej dzielnicy miasta.

Warunki i informacje dotyczące utylizacji

Choinki zbieramy do utylizacji lub ponownego zasadzenia od 6 do 13 stycznia. Choinki zbieramy według harmonogramu ustalonego dla każdej dzielnicy. Konkretny harmonogram odbioru choinek w styczniu w poszczególnych dzielnicach zostanie opublikowany na naszym Facebook’u oraz na stronie Srebrnedrzewo.pl

Na 3 dni przed planowaną datą odbioru choinek, wyślemy również SMSa oraz maila przypominającego o przygotowaniu drzewka do odbioru. Może się zdarzyć, że z powodu błędów technicznych nie otrzymasz SMSa lub maila. W takim przypadku bardzo prosimy o wyrozumiałość. Pamiętaj, że harmonogram możesz znaleźć na stronie internetowej Srebrnedrzewo.pl oraz naszym profilu na Facebook’u.

W celu sprawnego przebiegu odbioru drzewek, nie jesteśmy w stanie wskazać dokładnej godziny ich odbioru w danym dniu. Kurier będzie miał wyznaczoną najkrótszą możliwą trasę odbioru choinek. Jeśli będziesz w domu podczas odbioru choinki kurier może, dla Twojej wygody, wejść do środka i zapakować choinkę w specjalną torbę. Jeśli masz możliwość zostawić drzewko na zewnątrz albo na klatce schodowej, szczerze to rekomendujemy, ponieważ zaoszczędzi to czas Tobie i kurierowi, jeśli nie będziesz w domu podczas odbioru.

Jeśli nie planujesz być w domu w wyznaczonym terminie, prosimy o pozostawienie choinki w dostępnym dla nas miejscu (na podwórku, przed bramą albo na klatce schodowej). W takim przypadku zalecamy zostawić wiadomość dla sąsiadów, aby nie było żadnych problemów przy odbiorze. Nie musisz specjalnie pakować choinki do odbioru. Zalecamy, aby przed przenoszeniem choinki na podwórko lub na klatkę schodową dobrze wstrząsnąć choinką w jednym miejscu, ponieważ skróci to czas zmiatania opadłych igieł. Dzięki temu mniej igieł opadnie podczas wynoszenia choinki korytarzem lub schodami.

Jeśli pomimo zgłoszenia Twoje drzewko nie zostało odebrane, skontaktuj się z kurierem lub obsługą klienta. Możesz poprosić o odebranie drzewka wieczorem tego samego dnia lub następnego dnia rano. Postaramy się rozwiązać każde nieporozumenie.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty